12.05.2021 od Dobra država 0 Komentarji
Potrebno je zgraditi dva tira, ne zavajati z imenom drugi tir, projekt pa bi morala vlada uvrstiti v Načrt za okrevanje in odpornost ter ukiniti nepotrebno podjetje 2TDK
Državni zbor danes spet obravnava investicijo v drugi tir. Ta bi moral biti dvotirni, kar je stroka poudarila že večkrat, vlada bi ga morala uvrstiti med prioritetne naložbe znotraj programa za okrevanje in odpornost, saj povečuje trajnostno mobilnost in zmanjšuje ekscesne dogodke onesnaževanja okolja, ki smo jim bili priča v letu 2019.
Gradnja dvotirnega »drugega tira« je lahko jedro prenove zastarelih slovenskih železnic in prehod v trajnostno mobilnost v kombinaciji z e lokalnimi prevozi. Prvi korak je ukinitev korupcijskega obvoda, podjetja 2TDK, drugi realna re-konstrukcija projekta ob dveh tirih in umestitev v nacionalni program javnega prevoza, ki ga predlaga stranka Dobra država, tretji pa izločitev političnih partnerjev sosednjih držav ob škodljivih poslovnih odnosih.
Vlada RS se je ob predložitvi Načrta za okrevanje in odpornost odpovedala velikemu delu kreditnega potenciala EU zaradi »nejasnih obrestnih mer« in dejstva, da se lahko trenutno zadolžuje po negativnih obrestnih merah. Ta argument je v popolnem nasprotju z namenom najema kredita za gradnjo drugega tira pri Madžarski za pozitivno obrestno mero v višini 3 %..Gre za očitno neskladje, ki zahteva pojasnilo vlade oziroma resno obravnavo v Državnem zboru.
Slika: 2TDK
Komentarji
Oddajte komentar